Клиентски профил
Какво да направя, когато не мога да си вляза в профила?
Не знам потребителското си име, какво да правя?
Ако си забравил имейл адреса, който използваш като потребителско име за вход в клиентския си профил, или същият вече не е достъпен, свържи се с нашия център за обслужване на клиенти на 0700 20 678 (на цена според тарифния ти план), за да ти помогнем. След идентификация, удостоверяваща те като титуляр на съответния профил, ще направим желаната смяна на имейл адреса.
Получи нова парола за вход в профила си
Ако си забравил паролата си, можеш да я смениш. Натисни бутона „Вход в профил“ за влизане в профила и избери опцията "Забрави паролата си?Промени я тук"
Имаш възможност да избереш как да промениш паролата си:
- промяна на парола чрез e-mail
Въведи имейл адреса, с който си се регистрирал при създаването на профила. Ще получиш имейл с уникален линк, чрез който да създадеш своята нова парола за достъп.
- промяна на парола чрез SMS
Въведи телефонния номер, с който си се регистрирал и изпрати SMS код, с който да създадеш своята нова парола за достъп.
Ако си добавил биометрични данни на устройството, което използваш, сега е момента да разрешиш използването им и за приложението на Умо. Нужно е да посетиш своя профил и от Настройки на профил да разрешиш използването на биометрични данни. Достъпът до индивидуалния ти Умо профил е на един клик разстояние.